Pages

Thursday 17 May 2018

Ramzan Ka 12 Din Ke Duaa | 12th Ramzan Prayers

ماہِ رمضان
بارہویں دن کی دعا
  • Arabic:- اَللّٰھُمَّ زَیِّنِّیْ فِیْہِ بِالسِّتْرِوَالْعَفَافِ وَاسْتُرْنِیْ فِیْہِ بِلِبَاسِ الْقُنُوْعِ وَالْکَفَافِ وَاحْمِلْنِیْ فِیْہِ عَلَی الْعَدْلِ وَالْاِنْصَافِ وَآمِنِّیْ فِیْہِ مِنْ کُلِّ مَا أَخَافُ بِعِصْمَتِکَ یَاعِصْمَۃَ الْخَائِفِیْنَ۔
  • Urdu:- اے اللہ ! آج کے دن مجھے پردے اور پاکدامنی سے زینت دے اس میں مجھے قناعت اور خودداری کے لباس سے ڈھانپ دے اس مین مجھے عدل وانصاف پر آمادہ فرما اور اس میں مجھے اپنی پناہ کے ساتھ ان چیزوں سے امن دے جب سے ڈرتا ہوں اے ڈرنے والوں کی پناہ۔۔
  • Roman Urdu:- Ae Allah ! Aaj ke din mujhe parday aur pakdamni se zeenat day is mein mujhe Qanaat aur khuddari ke libaas se dhaanp day is mean mujhe Adal vansaf par amaada farma aur is mein mujhe apni panah ke sath un cheezon se aman day jab se darta hon ae darny walon ki panah..

No comments:

Post a Comment